گروه صنعتی توحید در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۲-۱۹
7913
اطلاعات تماس

گروه صنعتی توحید در مشهد

توضیحات
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۲-۱۹
7913

گروه صنعتی توحید در مشهد

گروه صنعتی با 25 سال سابقه در سال 1384 با عنایت به پرودگار متعال و همت تنی چند از فعالان حوزه ادوات کشاورزی ایجاد گردید. در سالهای اولیه عمده فعالیت این گروه معطوف به قطعات اصلی ادوات کشاورزی در سطح استان خراسان بزرگ بود. پس از گذشت 5 سال از فعالیت شرکت، تولیدات اولیه با کیفیت چند برابر در کارخانه گروه صنعتی توحید تولید گردید. هم اکنون تولیدات این شرکت در سراسر ایران عزیز عرضه می گردد. و علاوه بر آن به کشورهای همسایه نیز صادر می شود.

دستگاههای پیشرفته CNC و برش های لیزری چند جهته امکان تولید محصولات قابل رقابت با نمونه های خارجی را برای شرکت فراهم آورده است. بنا به گفته مشتریان، نمونه های تولید این واحد جایگزین مناسبی برای قطعات ترک و رومانیایی می باشد.

حضور در نمایشگاه های بین المللی در منطقه قفقاز و همچنین حوزه خلیج همیشگی فارس، باعث افزایش بازار مصرف محصولات تولید این مجموعه شده است. امید که در سال جهش تولید بتوانیم گامی بلند در عرصه خودکفایی میهن عزیزمان برداریم.

اهداف گروه صنعتی:

با توجه به کیفیت بالای محصولات از نگاه مخاطبان نمایشگاه های خارجی، تمرکز شرکت بر جذب مشتریان خارجی در وهله اول در منطقه می باشد…

صادرات به روسیه و قزاقستان

همسایگان شمالی از حدود 10 سال پیش با توجه به حضور گروه صنعتی در نمایشگاه های همکاری ایران و روسیه به عنوان مشتریان اصلی این مجموعه شناخته شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره همکاری با شرکای روس می توانید به صفحه زبان روسی مراجعه نمایید.

صادرات به آفریقا

بنابر نیاز کشورهای در حال توسعه آفریقایی، بصورت جزء صادرات به این کشورها انجام شده است. در عین حال همکاری های منطقه ای در اولویت بازارهای بین المللی شرکت بوده و به همین دلیل اغلب مشتریان خارجی گروه صنعتی توحید معطوف به کشورهای همسایه می باشد.

صادرات به افغانستان و ارمنستان

در حال حاضر بخشی از محصولات شرکت به کشور افغانستان صادر می گردد. همچنین از طریق کریدور شرق به هند، پاکستان و ترکمنستان نیز محصولات متنوعی ارسال می گردد.

صادرات و عراق

با توجه به نیاز کشور عراق هر ساله بیش از 1500 قطعه ادوات کشاورزی به این کشور صادر می گردد. همچنین با دارا بودن امکان خرید از کشورهای اروپایی همچنان مشتریان وفادار گروه صنعتی محسوب می گردد.

تولیدکننده نمونه انواع پین ادوات کشاورزی

شامل پین قارچی، گاوآهن، کلتیواتور و …

با بیش از 25 سال سابقه در زمینه تولید انواع قطعات اتصال ادوات کشاورزی در شرق کشور

صادر کننده پین های ادوات کشاورزی به کشورهای قزاقستان، گرجستان، ارمنستان، افغانستان و پاکستان

کلمات کلیدی :

تماس    
لطفا اعلام کنید که از سایت بازار شهروند آشنا شده اید
تماس با آگهی دهنده انصراف
ثبت آگهی